IlseinEngeland.reismee.nl

Spannende tijden

Lieve allemaal,

Allereerst welkom op mijn reisblog! Ik zal jullie via deze blog vanalle ontwikkelingen op de hoogte houden. Als jullie mij en mijn verhalen willen blijven volgen dan kunnen jullie je eigen emailadres invullen in het vakje inde rechterkolom van mijn reisblog. Zo ontvangen jullie altijd een berichtje zodra ik een nieuw verhaal heb gepost.

Spannende tijden, dat is de titel van dit verhaal. Gisteren was een hele spannende dag, aangezien ik de uitslag van mijn examens kreeg. Ik kan nu gelukkig opgelucht zeggen: ik ben geslaagd!! Dit was het laatste 'obstakel' dat ervoor zou kunnen zorgen dat mijn reis naar Engeland dit jaar niet doorgaat. Maar gelukkig is die onzekerheid weg en kan ik jullie mededelen dat ik, als het goed is, over 2,5 maand naar Engeland vertrek!

Voordat ik was geaccepteerd voor het Au Pair programma ging daar nog een heel proces aan vooraf. Nadat ik een verklaring had ontvangen voor goed gedrag, langs de huisarts was geweest, mijn referenties had verzamelden alle andere documenten volledig (in het Engels :-)) had ingevuld, kon ik eindelijk mijn papieren opsturen naar de organisatie Travel Active.Een paar weken later heb ik een telefonisch interview afgelegd met de organisatie, wederom in het Engels. Dit ging allemaal prima eneen paar dagen laterheb ik dan ook te horen gekregen dat ik officieel ben geaccepteerd voor het programma en dat mijnpakket werd opgestuurd naar Engeland. Super spannend!

Toen was het 13 juni 2012. Nadat ik en mijn vriendinnen een heerlijk dagje naar een welnesscenter waren geweest om ons te ontspannen voordat we de uitslag van onze examens kregen,zag ikin mijn mailbox een mailtje van mijn organisatie. Er was een familie geïnteresseerd in mij! Met een kloppend hart bekeek ik toen het profiel. Deze familie woont in Leicester en ze hebben twee kinderen. Een meisje van 3 en een jongen van 5. Ik werd gelijk enthousiast want het klonk als een hele gezellige familie! Ik kreeg daarna gelijk een persoonlijk mailtje van de familie in mijn mailbox, met het verzoek of ik contact met ze op wou nemen omdat ze mij graag beter wouden leren kennen. Ik heb daarom gelijk een mailtje teruggestuurd, en vanochtend kreeg ik weer een mailtje in mijn mailbox. Als het goed is gaan we volgende week Skypen. Het is dus allemaal erg snel gegaan, maar het voelt heel erg goed.

Verder heb ik nog een Au Pair workshop in het vooruitzicht, maar dat is pas in Augustus. Het lijkt me leuk (en wederom spannend) om andere toekomstige Au Pairs te ontmoeten.

Zodra ik meer weet zal ik weer een nieuw verhaal op deze blog posten. Het zijn dus spannende tijden, maar dat hoort erbij en ik heb er ontzettend veel zin in!

Heel veel liefs,

Ilse

Reacties

Reacties

mum

Go girl!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active